Vår samlede prosess fra faktura til inkasso forbedrer kundeopplevelsen og gir raskere betalinger

God økonomi forutsetter fornøyde kunder. Forbrukerundersøkelsen vi gjennomførte med Kantar SIFO, viser at fakturaen er en viktig kommunikasjonskanal som får oppmerksomhet og bygger relasjoner. 92 % leser og 7 av 10 tar vare på kommunikasjonen de mottar fra virksomheten. Er du bevisst på dette når du jobber med fakturaer? 

Det samme gjelder inkassoprosessen og påminnelser: kunden ønsker en samlet og gjennomgående kommunikasjon som tar utgangspunkt i mottakeren. En gjennomgående prosess fra faktura til inkasso gir raskere betalinger og en bedre kundeopplevelse. Sammen med partnerne våre tilbyr vi hele prosessen under én og samme avtale, i én og samme fakturaflyt.  

Du kan laste ned hele forbrukerundersøkelsen fra Kantar Sifo her pa sidan

 

Dette forventer kundene dine av deg:  

  • Mulighet til å velge hvordan fakturaen skal sendes (som fysisk brev, på e-post eller til en sikker postboks) 
  • Mulighet til å velge betalingsløsning (f.eks. e-faktura eller mobilfaktura) 
  • Lettlest faktura med tydelig informasjon om avsender 
  • Mulighet til å sende en kopi til kunden ved behov  
  • La fakturaen bli en kommunikasjonskanal – send ut riktig budskap til riktig kundegruppe 

Vi gjør det enkelt for deg å håndtere flyten, og enkelt for kundene dine å forstå og betale fakturaen. Snakk med oss for å få mer innsikt i hele fakturaflyten din.

 

Inkassopartnere – legg til inkassotjenester i samme avtale for å styrke kundeopplevelsen ytterligere 

Vi samarbeider med innovative, dyktige inkassoaktører på det norske markedet. Vi har valgt samarbeidspartnerne våre med omhu for å sikre kundene dine en best mulig opplevelse. 

 

Få tilgang til hele forbrukerundersøkelsen her:

Les mer om multikanal

 

BAHS Kapital


Innfordringstjenester tilpasset din bedrift og dine kunder.  Enkelt, Effektivt og Kundevennlig!

Våre tjenester innebefatter hele verdikjeden fra en ordre blir skrevet til pengene er på konto.  Vi skreddersyr prosessene slik at de til enhver tid er tilpasset våre kunders behov med hensyn til kreditpolicy og kundebase. 

BAHS Kapital sine kundebehandlere opptrer på vegne av våre kunder, med en profesjonell og kundevennlig tilnærming. Målet er å kreve inn kravet, men like viktig er det at debitor ønsker å fortsette samarbeidet med vår kunde etter at inkassokravet er betalt. 

 

"Gjennom enkelhet, innovative løsninger og et utviklende partnerskap med våre kunder, har vi som mål å levere de beste innfordringstjenester i Norge "

Les mer her >

 

BEWA


Raskere betaling og bedre undetilfredshet!


BEWA er fremtidens inkassoselskap. Ved bruk av ny teknologi og helautomatiske tjenester har vi laget løsninger som er mer effektive for deg som kunde.

For å ivareta målet om raskere betaling og bedre kundetilfredshet legger vi vekt på personlig oppfølging, tidlig dialog med skyldner og riktige aktiviteter til rett tid. Dette gir optimale resultater og redusert kredittid.

                                                                                                                          "Integrerte inkassotjenester. Kostnadsfritt, enkelt og raskt." 

Les mer her >

 

Crone 


Et inkassoselskap med kundens opplevelse og gode løsninger i fokus 


Crone AS er et mellomstort og personlig inkassoselskap med kontorer i Oslo, Kristiansund og Trondheim.  Gjennom flere års samarbeid med oppdragsgivere med faste kunder og abonnementsløsninger, har vi opparbeidet oss en effektiv og kundevennlig 
arbeidsmetodikk. 

Som inkassoselskap representerer vi din bedrift. Vårt mål er å gi dine kunder en positiv opplevelse gjennom vennlighet og gode løsninger. 
 
"Kundelojalitet bygges av gode opplevelser! Vi skal bidra til at dine kunder får det, selv om de har betalt for sent." 

Les mer her >

 

Finexa 


Finexa legger til rette for en sømløs og effektiv innfordringsprosess 

Vi kan inkasso og er her for å hjelpe dere med å redusere utestående fordringer. Med personlig oppfølging av både kunder og skyldnere, er Finexa en utfordrer til de største aktørene i markedet. Vi driver aktiv innovasjon  for å gjøre det enkelt og effektivt å benytte våre tjenester.

Vi har integrasjonsløsninger mot samtlige av de mest  benyttede økonomisystemer, noe som gjør at vi på en veldig effektiv måte kan kommunisere, hente data og effektivisere  arbeidsprosesser med våre kunder.  

 

"Vi sier «Livet er bedre når en får betalt». Det gjelder for alle og Finexa bidrar til at dette skjer – raskt og enkelt."

Les mer her >

 

 Slik ser prosessen fra faktura til betaling ut

 

inkasso-i-tillegg-til-fakturaflyten-1920

 

 

Våre selgere er her for å svare på dine spørsmål og diskutere hvordan din bedrift kan dra nytte av våre løsninger. Ring eller skriv til oss i dag.

Ring vår salgsavdeling: +47 22 72 84 70

  Peter Margard Knut Barkhall  
  Peter Margård 
Partner Manager
peter.margard(at)posti.com
Knut Barkhall 
Sales Executive
knut.barkhall(at)posti.com