Med tjenesten Unify får du oversikt over all kommunikasjon, og de aktuelle prosesser som brukes til å designe og levere kommunikasjonen i alle kanaler.
Tjenesten gir også mulighet for en smidig godkjenningsflyt, og du kan enkelt justere roller og rettigheter. Det vil si hvem som kan jobbe i verktøyet og hva de skal ha tilgang til.
Med økningen av informasjon til forbrukerne blir det stadig viktigere å levere relevant og personlig kommunikasjon. Dette bør skje i den kanalen kunden foretrekker for å styrke kundeforholdet og forbedre kundeopplevelsen. Med skytjenesten vår; UNIFY får du tilgang til et brukervennlig verktøy der du kan administrere og redigere maler, og kommunisere i alle kanaler Dette betyr at du bruker samme mal uansett hvilken kanal kommunikasjonen foregår i utsendelser.
Den gamle modellen med dokumenter som sendes frem og tilbake mellom ulike avdelinger for godkjenning er over. Med UNIFY kan du sette opp godkjenningsprosesser som forenkler samarbeidet og forkorter tiden betydelig. I tillegg kan du bruke verktøyet til å tilpasse, segmentere og målstyre. Dette for å enkelt skape en relevant og effektiv kundekommunikasjon.