postimessaging-transparent-200

 

Vi hjelper deg med å gi kundene dine en bedre kundeopplevelse!

Med tjenesten Unify får du oversikt over all kommunikasjon, og de aktuelle prosesser som brukes til å designe og levere kommunikasjonen i alle kanaler.

Tjenesten gir også mulighet for en smidig godkjenningsflyt, og du kan enkelt justere roller og rettigheter. Det vil si hvem som kan jobbe i verktøyet og hva de skal ha tilgang til.

MESE UNIFY Film Posti Messaging

Med vår tjeneste Convo! får du en ny digital kanal med en responsiv landingsside.

Convo_value
 
Ved hjelp av Convo!
● forbedrer du kundeopplevelsen
● kan kundene dine kan logge inn via BankID
● kan du sende en nettfaktura
● kan du sende påminnelser eller andre varsler
● kan du integrere dette i “Mine sider”
● med mere

Vil du vite hvordan du kan bruke skytjenesten vår til å øke din interne effektivitet, samtidig som du skaper verdifull kundekommunikasjon?
 

Convo_customer_flow_NOR

 

Med økningen av informasjon til forbrukerne blir det stadig viktigere å levere relevant og personlig kommunikasjon. Dette bør skje i den kanalen kunden foretrekker for å styrke kundeforholdet og forbedre kundeopplevelsen. Med skytjenesten vår; UNIFY får du tilgang til et brukervennlig verktøy der du kan administrere og redigere maler, og kommunisere i alle kanaler Dette betyr at du bruker samme mal uansett hvilken kanal kommunikasjonen foregår i utsendelser.

Den gamle modellen med dokumenter som sendes frem og tilbake mellom ulike avdelinger for godkjenning er over. Med UNIFY kan du sette opp godkjenningsprosesser som forenkler samarbeidet og forkorter tiden betydelig. I tillegg kan du bruke verktøyet til å tilpasse, segmentere og målstyre. Dette for å enkelt skape en relevant og effektiv kundekommunikasjon.